Framgångspodden

Kundcase: Varumärkesdesign, hemsida och marknadsföring

Framgångspodden är nordens mest populära intervjupodd med över 200 gäster och över 2,5 miljoner lyssnare varje månad. Här får du möjligheten att lyssna på inspirerande historier från bland annat Petter Stordalen, Isabella Löwengrip, Jesper Parnevik och många fler! Ni får även höra om deras äventyrliga resor här i livet, värdefulla tips och dess rutiner!

Resultat:

+ 650.000 intryck

+ 75.000 besökare 

+ 20 miljoner lyssningar

Vi har under Q2 2018 tagit fram en helt ny web och brand design för Alexander Pärleros Framgångspodden. Framgångspodden är nordens mest populära intervjupodd med över 200 gäster och över 1,5 miljoner lyssnare varje månad.

Vi har från grunden tagit fram en helt ny identitet med logotyp, hemsida och grafisk profil - www.framgangspodden.se

Vi har i samband med den nya identiteten satt en tydlig strategi för Framgångspoddens digitala marknadsföring. Vi kommer med vår kompetens och erfarenhet att arbeta operativt för att växa Framgångspoddens varumärkeskännedom och få fler personer att lyssna på podden.

"Otroligt kul att jobba med dessa stjärnor på made by media som har hjälpt mig med en helt ny co-branding av Framgångspodden. Dem är hur grymma som helst" - Alexander Pärleros