Framgångspodden visar upp ny grafisk identitet


Ni som lyssnar på Alexander Pärleros Framgångspodden frekvent har kanske märkt att podden har fått en nytt yttre.


Vi har under Q2 2018 tagit fram en helt ny web och brand design för Alexander Pärleros Framgångspodden. Framgångspodden är nordens mest populära intervjupodd med över 200 gäster och över 1,5 miljoner lyssnare varje månad. Vi har från grunden tagit fram en helt ny identitet med logotyp, hemsida och grafisk profil - www.framgangspodden.se


Framgångspoddens nya idenitet.

Marknadsföringspartner för Framgångspodden

Vi har i samband med den nya identiteten satt en tydlig strategi för Framgångspoddens digitala marknadsföring. Vi kommer med vår kompetens och erfarenhet att arbeta operativt för att växa Framgångspoddens varumärkeskännedom och få fler personer att lyssna på podden.


Strategimöte på Panc Media.

Alexander Pärleros

Grundare av Framgångspodden


"Otroligt kul att jobba med dessa stjärnor på made by media som har hjälpt mig med en helt ny co-branding av Framgångspodden. Dem är hur grymma som helst" 

- Alexander Pärleros


  • Instagram - svarta cirkeln
  • Facebook - svarta cirkeln
  • Linkedin - svarta cirkeln

© 2020 Made by Media Sweden AB